Сергій Ковальов повернувся на ринг!

Після двох поразок поспіль для Андре Уорда, для Сергія Ковальова потрібно було щось вибухонебезпечне, щоб закрити 2017 рік.
В суботу ввечері в Театрі на Мадісон Сквер Гарден, у головній події HBO, Ковальов проводив поєдинок з бульдозером В'ячеславом Шабранським.
На виході ми отримали два нокдауни в першому раунді та третім у другому раунді.

В результаті чого Сергій Ковальов здобув вакантний титул чемпіона світу WBO.
Про сам поєдинок не має чого говорити. Різниця в класі була очевидна, і те що Шабранський не рівня Крашеру, було очевидно. Правий через руку Сергія почав влучати відразу, і стало зрозуміло що бій не пройде всю дистанцію. Тим не менш, я підмітив одну деталь. Ковальов в першому раунді відступав, по-стуті був другим активним номером! Чого я ще ніколи не бачив! З цього я роблю висновок(можливо поспішний, побачимо), що Сергій Ковальов не комфортно себе почуває з вищими суперниками! Єдиним успіхом В'ячеслава, були два успішні удари, якщо не помиляюся, джеби, від яких аж відступився, і майже втратив рівновагу Ковальов! Виглядало ефектно.
Надіюся ми більше не побачимо такого рівня опозицію в Сергія Ковальова, тому що честі, і спадщини вони не прибавляють!
"Це моя мета бути найкращим у дивізіоні", - сказав 34-річний Ковальов, який після розставання з Джоном Девідом Джексоном працював з новим тренером Абраром Турсунпулатовым. "Останній раз, я був зупинений рішенням рефері. Ось сьогодні був для мене хороший бокс, і я люблю бокс, і я хочу робити великі бої ".
Промоутер Кеті Дува з Main Events говорить, що і Баррера, і Маркус Браун відмовилися від пропозицій боротися з Ковальовим, і додає, що Ковальов "попередньо" збирається проводити поєдинки на тому ж місці(Театрі на Мадісон Сквер Гарден),  3 березня, і на НВО.
"Я щасливий, що ремені мають різних власників, і це робить все цікавим, і ми можемо робити кращі бої", - сказав Ковальов. "У нас є купа володарів, і тепер ми можемо дізнатись, хто найкращий".
Мир Всім!
 

Коментарі