Поєдинки літа: Гамбоа-Перез

Літо закінчується, і серія коротких статей присв'ячених поєдинкам теж закінчується. А якщо точніше то це остання стаття! Справа в тому, що взагалі не повинно було бути цих статей під назвою "Поєдинки літа:", причина їх появлення в тому, що я по різним причинам не описував їх вчасно. Не важко було помітити що вечори боксу які тут були описані, відбулися місяць а то і більше назад. Звичайно це не є правильно, але вибору не було, і краще пізно ніж ніколи, до того ж я не просто поєдинки описую, які не описав вчасно, я розповідаю про боксерів дуже перспективних, до яких зараз прикута вся увага. Бронер, Гамбоа, Александер наразі найталановитіші новачки, взагалі то не такі вже вони і новачки, але дуже дуже молодих і перспективних я не відслідковую. Наприклад ті самі Гамбоа і Бронер, про них вже декілька років говорять, а я лише цього літа почав їх досліджувати, і правильно зробив судячи з того що я побачив у поєдинках Юріоркіса Гамбоа з Гуантанама Куба.
Bell Centre - легендарна арена
Отже, 8-го червня легендарна арена Bell Centre Монреаль, Квебек, Канада, приймала вечір боксу де головною подією був поєдинок між Чедом Доусоном і Адонісом Стівенсоном, який закінчився перемогою Стівенсона нокаутом у першому раунді. Але мене зацікавив андеркарт, цього вечора, поєдинок за титул чемпіона світу за версією WBA lightweight(61,2 кг), але титул неповноцінний, а "тимчасовий", тобто... одинм словом... це довга історія, титул ніби і не другорядний, але і не головний це точно! Перед тим як перейти до безпосередньо боксу, хочу уточнити на рахунок Bell Centre, і чому він легендарний. Легендарний він не завдяки боксу, а завдяки хокейним баталіям, легендарна команда з НХЛ Монреаль Кенедієнс, якій вже більше ніж сто років, і вона є найстарішю командою в НХЛ, проводить там свої матчі. Белл Центр приймав кубки світу з хокею, і якщо я не помиляюся то на ньому відбувалися матчі легендарного кубку Канади, між Канадою і СССР у сімдесятих. А в травні 2011 року, Белл Центр назавжди увійшов в історію професійного боксу, коли Бернард Хопкінс став найстаршим чемпіоном світу!!! побивши місцевого молодого боксера Жана Паскаля.
Коротко про Юріоркіса Гамбоа(23-0, 16 КО). Для Гамбоа 31 рік, він Олімпійський чемпіон 2004 року, має хорошу аматорську кар'єру, і школу в цілому, це й не дивно кубинські боксери завжди були такі. Юріорікс колишній чемпіон світу за версіями WBA & IBF featherweight(до 57,2 кг), згодом покинув титули, коли переходив вверх по вагових дивізіонах. Дебютував 2007 року, тобто досить пізно, зразу видно що аматорська кар'єра затягнулася. З відомих суперників я б відмітив би, Понсе де Леона(2011 р.), і Орландо Салідо(2010 р.), який шокував світ двома перемогами, над таким як і Гамбоа, молодим нокаутером з Пуерто-Ріко Х.М. Лопесом у 2011 і 2012 роках.
Гамбоа-Перез, був скучним боєм, я ледь додивився, двічі хотів вимкнути запис, і увімкнути т/с "Друзі", але я передумав, по одній причині, я подумав що це можливо перший і останній поєдинок Юріоркіса Гамбоа в МОЄМУ СОЛОДКОМУ БОКСІ. Все просто, якщо він не переможе якогось зіркового боксера, наприклад Бронера, чи стане абсолютним чемпіоном, то йому тут не місце. Можливо це занадто, але як я вже казав раніше, на цьому блозі будуть боксери, які є на моєму радарі, а на ньому не має боксерів в яких я не вірю. Я дуже поважаю Гамбоа, як боксера, олімпійського чемпіона, як професіонала і т.д. але от що я скажу. Я був навколо солодкої науки вже 13 років!!!!! і за ці роки в мене випрацювалася звичка не довіряти новачкам, з яких ліплять зірок, і в більшості я був правий, тому я до них такий суровий. У випадку Гамбоа я також виявився на 100% правий. 
А от і причини. Юріоркіс Гамбоа на свої 31 провів дуже мало поєдинків, багато пропускає ударів, дуже сильно відчувається аматорська школа, що в принципі не дивно. Я рахую що левова частина пропущених ударів відбувається по причині затяжної аматорської кар'єри, коли він проводить комбінацію, то дуже часто наривається на один два удара, в любителях мягкі рукавиці, плюс шоломи, і боксери там кидаються в атаку сильно не задумуючись. У Гамбоа не прицільні удари, як у Канело, чи Бронера, поганий таймінг, як для такого боксера, мало викидає ударів в бою, робить великі паузи, і головне це те що його удари рідко доходять до цілі. В цьому поєдинку, його влучність була 18%. Всі мої висновки базуються лише на двох поєдинках, але я вважаю їх правильними, я довіряю своїм навикам.  
Юріоркіс Гамбоа і Дарлей Перез влаштували бій в принципі не такий вже і поганий, але всі дивляться на цей бій у пошуках відповідей, чи справді такий класний боксер Гамбоа як його малюють? Відповідь на це вони вже декілька поєдинків не можуть найти.
Тепер про поєдинок. Перший раунд запам'ятався нокдауном, в якому побував Перез. Наступні пару раундів пройшли з перевагою Гамбоа, а декілька середніх, і декілька останніх взяв Перез, то за рахунок хорошої роботи ніг, то за рахунок більшої активності. Був ще нокдаун в 11 раунді, після хорошого лівого контр удару Гамбоа, посковзуючись на мокрих рекламних наклейках, падає, в принципі ситуація спірна, тому що і удар був, і сковзання, хоча все ж таки повинен був рахуватися як нокдаун, хоч рефері його не зарахував. Взагалі мені показалося що Дарлей Перез виграв останні 4 раунди! Я очка не рахував, тож спиратися буду лише на рахунок офіційних суддів, а він такий: 116-111, 116-111, 115-112 перемогу здобув Юріоркіс Гамбоа з Гуантанама Куба. Додам лише те що промоутером кубинця є знаменитий реппер(один з моїх найулюбленіших) 50 CENT, який сидів у ринг-сайді з Жаном Паскалем. Приємною несподіванкою було почути голос Андре Уорда, якого НВО boxing after dark позвали коментувати поєдинок.
Що ж, це остання стаття на тему поєдинки літа, я її планував значно коротшою, але я всі свої статті планую значно коротшими, не завжди получається.)) Мир Всім!
Всі фото з офіційного сайту телеканалу HBO  http://www.hbo.com/boxing 
Photo by Ed Mulholland

Коментарі