«Великий Бокс» у Києві

Вчора за сніданком мій батько читаючи газету сказав мені: «ти знаєш що сьогодні по Інтеру  «Великий Бокс»?...» я аж підскочив, бо подумав про бій Бредлі – Проводніков, мені невірилося що Інтер почав показувати світовий бокс, а не лише братів Кличко. «… Узєлков буде битися» і тут вся радість зникла. Через деякий час мені стало цікаво, в якій формі В’ячеслав? чому новому навчився? Останній поєдинок який я бачив за участю Узєлкова(light heavyweight(27-3, 16)) був у 2009 році. Тоді мені казалося що він виступав не погано, по тій причині що його суперники практично не атакували. В’ячеслав вміє сильно бити і тримати сильні удари. Техніка ударів на низькому рівні, як і робота ніг(що є дивно тому що він приймав участь в теле-шоу "Танці з Зірками"). Суперники в нього були підібрані, як і для кожного молодого боксера, розумно, поступово переходячи на все вищий рівень. Перший бій за пояс чемпіона світу за версією WBA, власником якого був Бейбут Шуменов, відбувся в липні 2010 року. Шуменов виграв у В’ячеслава Узелкова по очках. Далі буде ще одна поразка за титул чемпіона Європи, но це не важливо.
Я вирішив дочекатися пізньої пори(трансляція розпочалася о 22:35 з інтерв’ю у Віталія Кличко). Давно я не бачив вечорів боксу які влаштовувала компанія «K2 PROMOTIONS» в Україні. До розриву відносин між Вадимом Бухкаловим і Віталієм Кличко їхня компанія називалась «K2 EAST» і існувала вона два роки. За цей час було проведено близько 20 вечорів боксу, в різних(великих) містах України. Сума 20 вечорів, для України є дуже великою, до того і після того такої результативності не було і близько! Доречі в Україні є ще одна впливова промоутерська компанія Union Boxing Promotion, хоч вона не може похвалитися такою результативністю, але стабільно проводить свої вечори на хорошому рівні, і даже Фредді Роуч приїздив в Донецьк тренувати провідних боксерів цієї компанії.
І так я підійшов до вечора боксу в Палаці спорту, Київ, Україна де головною подією був бій між В’ячеславом Узєлковим і французом Дуду Енгумбу(уродженець Конго).В залі видно декілька українських боксерів, зокрема Федченко, Сидоренко і Максим Бурсак. Віталій Кличко теж сидів у ринг-сайді. Все здавалося на хорошому рівні, гімни держав було виконано по-різному, на відмінну від французького, український був наживо його виконувала Джамала. Ринг-анонсер який зачитував учасників бою, рефері, суддів, чомусь не озвучив імена офіційних осіб, таких як: лікар(який повинен слідкувати за станом здоровя боксерів), супервайзер, якась офіційна людина від організації, пояс якої стоїть на кону. Відсутність таких людей просто не можлива, для вечора боксу такого рівня як захист титула(хоч і інтерконт.). Анонсер звичайно ні в чому не винен, він читає з листочка. Це організатори вирішують такі питання. Я думаю що ці люди там були просто їх не озвучили. Реклами між першими і не тільки раундами це корона фішка телеканалу Інтер, замість того щоб показувати повтор, чи слова які тренер говорить своєму боксеру.
Бій відбувався у повільному темпі, відразу стала помітною перевага француза у швидкості, і роботі ніг. Енгумба кружляв навколо В’ячеслава і обстрелював з дальньої дистанції, принаймі більшість часу так і було. Атаки Узєлкова були хаотичні, відсутній джеб, повільні ноги. Як тільки Енгумба включав швидкість Узєлков за ним не встигав. Рефері Манфред Кьючлер(Німечина) провів цей поєдинок на низькому рівні. Коли у В’ячеслава випала капа, рефері зобов’язаний був розвести боксерів по углах, і підвести Узєлкова до свого угла щоб йому помили і вставили капу. Коли це відбулося, рефері розгубився, не міг найти капу, поки один з тренерського штабу українця не вийшов на ринг і не підняв її. А це заборонено правилами! За це дискваліфіковують боксера. Не одна людина не має права виходити на ринг до завершення бою, крім врача, і це лише якщо реф. його позвав. Під кінець поєдинку обох боксерів заливала кров, тут рефері потрібно було попросити офіційного врача цього бою оглянути боксерів, а я цього не бачив. Не мені судити професійного рефері, але така робота не красить вечір. Після 12-го раунду рефері підняв руку Дуду Енгумбу, який переміг одноголосним рішенням  суддів.
Якщо оцінювати вечір в цілому, то не так вже й погано. Но коли «Великий Бокс» буде наступного разу, я краще подивлюсь хокей, чи балет.))     

Коментарі

Дописати коментар