Олександр УСИК починає кар'єру з перемоги нокаутом!

Олександр Усик - Олімпійський Чемпіон, один з найкращих боксерів аматорів з блискавичною кар'єрою, вважався кращим боксером аматором не залежно від вагової категорії!!! Цього року вирішив перейти до профі, і вибрав для цього українську промоутерську компанію братів Кличко К2. Статтю про Усик & K2 тут "Що чекає на Олександра Усика в К2 Promotions"
http://a-usyk.com/
фото з офіційного сайту
У шести раундовому поєдинку з Олександром змагався мексиканець Феліпе Ромеро. Рекорд Феліпе(16-8, 11 КО взято з BoxRec), тобто 16 перемог і 8 поразок, з яких 6 нокаутом, досить не погано для дебютного поєдинку. Доречі про дебютний поєдинок, щойно подивився, досить не погано! Я задоволений виступом мого іменитого тески, звичайно я скрізь найду ложку дьогтю, але це не означає що Усик в чомусь не до тягнув, чи не показав достатньо, ні, чесно скажу я був приємно здивований його виступом! Я б хотів би щоб Ромеро, як і суперник Ломаченка йшов у перед, був агресивний і активний, цього у Ромеро ми не побачили. Але сказати що він приїхав відбивати номер язик не повернеться, і не лише тому що він мексиканець, було видно що він старається, там ще довсього щей велика різниця у антропометричних даних на користь українця. З плюсів Усика хотів би відмітити роботу корпусом у захисті - дуже важливий компонент. Хороший джеб, вірніше сильний, щоб йому бути хорошому, йому крім сили і швидкості, потрібно вірно вимірювати дистанцію - це його головна задача! тут у цьому поєдинку було помітно що джеб у Олександра Усика, сильний. Усик володіє потужім ударом з ліва, це було помітно коли Олександр нокаутував мексиканця коротким, лівим боковим, удар вийшов потужним, що і підтверджує прізвисько Олександра Усика, "кіт". Ноги... поки важко сказати, ніби швидко рухався, єдине що мені не сподобалося це, як на мій погляд, паузи які робив Олександр, паузи не від втоми, швидше за все він просто вичікував, паузи були не великі, цілокм розумно було з його сторони придивлятися до суперника. Але я очікував що в дебютному поєдинку він постарається нокаутувати суперника чим швидше, хоча можливо це був план на бій, чим довше відчути на собі прфі бокс, хоч щось схоже було у Всесвітній Серії Боксу, там 5 раундів по 3 хвилини, але тапіровка і рукавички як у аматорів.

http://a-usyk.com/
так виглядає офіційний сайт Олександра Усика
Поєдинок відбувся у Києві, при 6-ти тисяч глядачів, які гаряче підтримували співвітчизника. Поєдинок протривав 5 раундів і закінчився нокаутом для Феліпе Ромеро, від лівого бокового. Це вдруге за ніч мексиканець опинився на настилі рингу, перший раз на останніх секундах третього раунду, від удару в сонячне сплетіння, гонг врятував мексиканця від нокауту. Нагадаю вагова категорія cruiserweight -90 кг. Зміною стійки Ромеро хотів здивувати Усика, це внього получилося, але не більше. В куті у Олександра був Ломаченко старший, батько Василя Ломаченка. Приємно було бачити що за дебютом Усика, прийшли повболівати Віталій Кличко(промоутер цього вечора боксу), Володимир Сидоренко(екс-чемпіон світу) і Василь Ломаченко(2-ох разовий Олімпійський Чемпіон) - не слабо!!
Доречі про ложку дьогтю, як я і обіцяв = )) є ще один критерій, який є дуже важливий, я про влучність, точність викинутих ударів, мені показалося що це не найсильніша сторона Усика, я розумію що Феліпе теж рухався корпусом, але все ж. Це є перший поєдинок Олександра на профі ринзі, і таких прискіпливих поглядів не повинно бути, він лише починає формуватися як боксер профі, мої замітки це я так для себе, це не означає критику, критикувати Олександра Усика не має за що, все було НАВІДМІННО!!! Олександр не пропустив ЖОДНОГО ЧИСТОГО УДАРУ!!! і це в першому поєдинку!!! Браво!! Запитання яким я задавався, чи допомагає WSB(Світова Серія Боксу) пристосовуватися до профі? відповідь - так! Хоча дар від Бога виключати не можна.
Олександр Усик(з ліва) на тренуванні
Бій був цікавим, класним, яскравим, за що дякую для Олександра Усика і бажаю йому успіхів у майбутньому! Доречі про майбутнє, як повідомляє сайт vRinge.com наступний поєдинок Усика повинен відбутися 14 грудня, зовсім не довго залишається чекати, поєдинок планується у Броварах, Київська область. Щож будемо з нетерпінням чекати! Мир Всім!
Для інформації хотів би порекомендувати переглянути офіційний сайт Олександра Усика http://a-usyk.com/ там є відео, фото, біографія, і блог, тобто тут можна все взнати про українську зірку світового боксу! І підписуйтеся на группу Олександра у ВК http://vk.com/oleksandr1987 
Фото взято з офіційного сайту Олександра Усика  http://a-usyk.com

Коментарі