Про дебют Василя Ломаченка на професійному ринзі

Як відомо 2-ох разовий Олімпійський Чемпіон Василь Ломаченко переходить у професійний бокс, і як відомо це відбудеться в жовтні, а точніше 12-го, в андеркарті Бредлі-Маркез(PPV). Ломаченко підписав контракт, з однією з наймогутніших промоутерських компаній Top Rank, Боба Арума, в стайні якої були найкращі боксери, Мігель Котто, Оскар де ла Хойя, Менні Пакьяо і багато інших. Останнім часом, Top Rank і Golden Boy Promotions ведуть боротьбу між собою, це дві домінуючі сили в сучасному профі боксі, саме вони організовують найбільш касові вечори боксу, з найбільшими зірками! Так що перехід Ломаченка до Top Rank ніби хороший знак для кар'єри, але розмах з яким вони(Top Rank і Ломаченко) хочуть влаштувати цю кар'єру, мене насторожує. За планом, Ломаченко проведе свій перший титульний бій вже в другому поєдинку, тобто перший розминочний, а другий чемпіонський!!! Чесно кажучи, я не пам'ятаю таких випадків раніше. По-моєму це буде єдиний випадок в історії професійного боксу! 
Такий стрімкий початок здивував не лише мене, багато людей в твіттері спілкуються на цю тему, питання яке всіх цікавить, чи можна підготуватися до чемпіонського поєдинку, маючи в своєму активі всього лише один бій??? Але до цього я ще вернуся. Для Василя потрібно ще виграти перший бій в профі кар'єрі, що буде зробити не так і просто, його суперником буде мексиканець Хосе Рамірес(25-3, 15 КО), а підсилить інтригу те, що поєдинок буде 10-ти раундовий!!! для новачікв перші поєдинки проходять 4-ох раундові, згодом 6-ти раундові, і 8-ми раундові. В кожного боксера по-різному, але перший поєдинок для новачікв завжди 4-ох раундовий! Лише в Василя Ломаченка буде 10-ти раундовий! Можливо команда Ломаченка вважає що турнір WSB(світова серія боксу), який вважається чимось середім між професійним боксом і аматорським,  дав для Василя якийсь досвід, чи підготував до профі? я не знаю. Я знаю одне, що мексиканці дуже витривалі, вони можуть і 20 раундів проводити активно і агресивно, так що для українця вже є одна проблема, а ще скільки появляться під час поєдинку, наприклад: як удари Раміреса зкажуться в середніх чи в пізніх раундах? Як він психологічно буде себе відчувати пілся пропущених ударів? тому що в любителях рукавички м'якші. Яку Ломаченко обере дистанцію, як він планує ту потрібну йому дистанцію дотримуватися? Взагалі питань в цій статті буде набагато більше ніж відповідей! Я хочу уточнити, що любительський бокс - це зовсім інший вид спорту, і нічого спільного з профі боксом не має! Тому я не можу з прогнозувати як пройде його дебют в профі. Все чому він навчився в любителях, мало значення в любителях, тепер йому прийдеться вчити все по-новому. Наскільки я знаю, тобто наскільки я бачив його бої, а бачив я їх не багато, стиль у Василя Ломаченко активний, це і все. Як я вже казав, не реально зробити якісь висновки з любительського боксу.
Отже за попередніми даними, бій пройде у вазі featherweight до 57,2 кг. Ця вагова категорія не є насиченою зірками найвищого рівня, але декілька хороших боксерів там є. Хотів би поділитися своїми спостереженнями, якщо вірити сайту BOXREC, то получається що Хосе Рамірес виступав у набагато важчих вагових дивізіонах, я дуже здивувався коли прочитав, що Рамірес проводив поєдинок у light middleweight до 69,9 кг!!! в це важко повірити, можливо це помилка. На тому ж сайті я прочитав що мексиканець виступав і в light welterweight до 63,5 кг, в це вже більше віриться. Виходить що у Раміреса є досвід виступів у різних дивізіонах, він молодий і в нього хороший відсоток перемог нокаутом - висновок, бій у Василя буде не простим, і як я вже казав, це мене насторожує! Прогноз я робити не берусь.
Тепер на рахунок чемпіонського поєдинку. Зараз, мені поки не відомо ім'я чемпіона з яким Ломаченко проведе свій другий поєдинок. Але хто б це не був, це буде боксер який пройшов всі етапи, від першого - підготовчі поєдинки, поєдинки з слабшими суперниками, щоб набратися впевненості, і до останнього - поєдинок за титул. Василь Ломаченко пропустить всі ці етапи і перейде відразу до останнього, і це все через заслуги, які він здобув в іншому виді спорту! Добре це чи ні, ми взнаємо дуже скоро. Вже перший поєдинок дасть нам деякі відповіді, і чим довший буде поєдинок, тим більше відповідей ми отримаємо! На останок скажу, що на мою думку варто було вести Василя Ломаченка по класичному шляху, тобто з поступовим зростанням сильних опонентів і т.д. Але це моя думка, і я її нікому не нав'язую. Мир Всім!
Офіційний сайт Василя Ломачекно http://lomachenko.com
Фото з сторінки Василя Ломаченка в фейсбуці https://www.facebook.com/v.lomachenko

Коментарі